Only 6 days Left…

Haftaya bu saatlerde ucagimiz Toronto’dan Paris’e dogru havalanmak uzere olacak. Toronto’da saat aksam 9 Edmonton’da 7 olacak. Vahap’in akli bizde tabiyki…
Bira sonra arkadaslar gelecek caya. Ve ben yine hizimi alamayip bir suru sey yaptim. Yoruldum. Dinleneyim dedim…

Cihan ek gidalara artik acik. Verdigimi aliyor ama ben veremiyorum. Onumuzde baba engeli var. Adam herseye karisiyor. Verme, etme, olmaz…. Karistigi kadar baksa isim ne de kolay olur…

Her zaman boyle uslu degilim tiyzeler…

DSC01491

Mamami sadece agzimla degil diger butun organlarimla da paylasiyorum.

DSC01504

Ha tabi birde masamla da… Annem biraz kizdi mi ne!
DSC01505

Simdiden babamin tepesine ciktim.
DSC01517

Annem bugun bana havuc yedirdi… Cokk guzeldi. Sssiissttt! Sakin babama soylemeyin.
DSC01527

Agzimi boyle actim. Hemen kooyy diye.

DSC01526

Ve sonunda yorgun dustum. Ben daha 6 aylik bir bebegim. Uzerime bu kadar yuklenmeseniz.

DSC01525

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Only 6 days Left…

  1. Deli Anne dedi ki:

    gitmein bebemizin üstüne.. nasıl da açmış ağzını beklyor yavru kuş gibi:)

  2. OOO daha yolun başındasın şeker, benim koca hala neyle yiyeceğine karışıyor.Çocuk tatlı kaşığı ile çorba içiyor.Neymiş ağzı minikmiş çorba kaşığı büyük gelir miş , ya sabır…Bu erkkeler ne kadar pimpirikli böyle…

Bir Cevap Yazın

