Ne yazsamki…

Kim ne yazmis bilmiyorum 😦 Aklimda olan bloglara pardon wordpress’e giriyorum. Subscribe yapiyorum. Ama sonra yazip yazmadiklarindan bi haber oluyorum. Birkac yeni blog gezdim, sansima hep turkce katliamli bloglar geldi. Adsiz olarak degilde ben olarak yorum biraktim. ‘w’ yerine ‘v’, ‘s’ yerine ‘sh’, ‘g’ yerine ‘q’, elimde degil sinir oluyorum ama…

Dun gece Vahapla yatak keyfimizde bana fazla internet hastasi oldugumu ima etti. Bende ona hak verdim. Ve bugun az internete girdim. Cihanla oyunlar oynadik. Cihancigim birkac gundur yuz ustu biraktigimizda kafasini tamamen kaldiriyor. Biliyorsunuz bizimkisi cok tembel. Simdi de yeni bir huy edinmis. Kendisini ileri geri salliyor, sonrasinda yuzustunden, sirtustune donuyor. Ve donus o donus bir daha poposunu bile kaldirmiyor…

Seviyorum ben oglumu.
Nihancigimin dedigi gibi liste yapmaya karar verdim. Boylelikle hicbirseyi unutmam. Hediye filan da yok. Kimse kusura bakmasin. Tek valiz zaten.

Bazi arakdaslarim sormuslar. Ozelliklle Ebyuuya :)) Once Paris yapacagim, Almanya’ya da giderim. Sonrasinda Adiyaman ( Vahap’in ailesi ), Gemlik ve Istanbul. Gemligi en sona birakma sebebim arkadaslarimin hepsinin nisanda vizeleri varmis. Hepsi mayis gibi Gemlik’e doneceklermis. Eee bende oyle uygun gordum. Ebruu hadi sende kalk Istanbul’a gel… Yemekler vaallaa benden :))

Ben yatar artik. Iyi gunler sizlere…
Yakinda ayni saat dilimlerinin insani oalcagiz 🙂

Cihan’dan video. Fotograf makinemin karti kirildi. Yenisini alana kadar fotograflara ara verdim. Diger makineyi bilgisayara baglamaya cok usenir oldum.

Ve birde bu videoyu bugun facebook’ta izledim. Nette arastirma sonucu buldum. Inanilmaz bir sey. Herkes izlemeli. Kendimden utandim desem yeridir bazi konularda.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Ne yazsamki…

  1. sihirligunce dedi ki:

    Canım hesabımdan Read My Subscriptions yapınca ne yazdıklarını görebiliyorsun.Ben böyle takip ediyorum sizlerin yazdıklarınızı.Bu arada Cihan’ın görüntülerini ve senin nefis yemeklerini özledim:)Orayı ne yaptın?

  2. yazan anne dedi ki:

    hadi bakalim…ben de bekliyorum.

  3. Oo baya gezilecek görülecek yerlerin varmış…İnşallah keyifle yol alırsın.İstanbula geldiğinde Cihancığı yakından görelim annesi.Ben de İstanbuldayım, beklerim bizede mutlaka…

Bir Cevap Yazın

