Bize Boyle N’oldu…

Cok sevimsiz buldum WP’i. Icimden yazmak bile gelmiyor bu aralar. Zamana ihtiyacim var. Vahap sana n’oluyor diyor. Seninki yasak degilki… Olur mu Vahap bey, arkaslarim yoksa ben napayim burayi. Bana onlar gerek.

Yasak bir sekilde kalkacak, icime doguyor.

 

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to Bize Boyle N’oldu…

  1. Deli Anne dedi ki:

    Ben de sevmedim bu ıssızlığı.. Digitürk’e patlayacak bu iş.. ve bence bu kadar ses bir hayra dönüşecek..

  2. neval dedi ki:

    hadi inş. hepimiz saf saf dolanıyoruz ortada. w.p. iğrenç. güya türkçe.
    51 dakikalar ago yazıyor bu ne biçim türkçe ? daha çok benim ingilizceme benziyor.

  3. iremmiss dedi ki:

    ben arşivimi kurtaramadım o gün tüm gün yoktum evde vaktimde yoktu. wordpressde almadım içimden gelmedi.

  4. Nilhan dedi ki:

    Al benden de o kadar Gül. İki gündür elim gitmiyor ne bloga ne wordpress e. deli annenin blogunun hiç açamıyorum. her şey maille gelece hiç bana göre değil. offff. sihirli bir değnek olsa herşey eskisi gibi olsa

  5. tazecikk,cihanı gördüm yaşasın:)
    yaww aynen ben de yazmak istemiyorum.gıcıkmış buralar.öffff.

  6. sihirligunce dedi ki:

    Benimde içimden düzelir gibi geliyor ama acaba düzelir mi yoksa biz düzelmesini istediğimiz için mi öyle düşünüyoruz bilemedim..İnşallah hayırlısı olur..istediğimiz olur..

  7. serpil dedi ki:

    bilemiyorum ama blogspot gelmezse ben bu blog işine veda edeceğim sanırım sevmedim sevemdim ben burayı.içimden ne yazmak geliyor ne yorum bırakmak şuanda bi sürü arkadaşmı kaybetmiş durumdayım.olmadı bi veda yazısı yazıp kafama sıkar giderim:D
    beklemedeyim daha önce geri almıştık umarım yine geri alırız bloglarımızı.

  8. annelilikzmveben dedi ki:

    Umarım çabuk düzelir.

  9. tazeanne dedi ki:

    Cevapla butonunu sevemedim, sinirimi bozdu cok bekletiyor. Kizlar en iyisi hepimiz deli annem ve ilknur gibi .com olayina gecelim. Bir seferlikse odeme soz konusuysa ben gecebilirim ama yilliksa vahap hayatta okeylemez.

  10. wordpress aldım ama sevmedim , com aldım kendime yapılandırıyorum ama onun içine de wordpress sistemi kuruyoruz , anlaşılan mahkum olduk bu wordpress e ..Napalım tazecik annem başa gelen çekilir alışacağız …sen arada bloger a girip bizim eski hallerimize bakabilirsin.genç ve toyken nasılmışız falan :))) ben ktunnelden bağlanıp görüyorum ama sisteme giriş yapamıyorum.Uzaktan izliyorum sevdiceğimi :))
    …Cihancığın yeni fotolarını ekle de neşemiz yerine gelsin , sevimli halleriyle yüzümüz gülsün…

Bir Cevap Yazın

