Karni Yarik (via Gulmutfakta)

deneme

Karni Yarik O kadar cok tarif biriktiki, tatile cikmadan arsivdeki butun tarifleri eklemem lazim. Cunku tatilde bol bol yiyip sisecegim icin, bloguda bos birakmam diye dusunuyorum. ___ Birkac haftadir canim nasil karni yarik istiyor anlatamam. Ne yazikki burada patlicanlar koskocaman olunca icimden alip yapmak gelmiyordu. Gecen gun degisik bir magazaya gittik, ve Turkiye'de ki gibi kucucuk patlicanlari gorunce hemen aldim. Ve hemen yaptim. Malzeme eksik mi b … Read More

via Gulmutfakta

Uncategorized içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Only 6 days Left…

Haftaya bu saatlerde ucagimiz Toronto’dan Paris’e dogru havalanmak uzere olacak. Toronto’da saat aksam 9 Edmonton’da 7 olacak. Vahap’in akli bizde tabiyki…
Bira sonra arkadaslar gelecek caya. Ve ben yine hizimi alamayip bir suru sey yaptim. Yoruldum. Dinleneyim dedim…

Cihan ek gidalara artik acik. Verdigimi aliyor ama ben veremiyorum. Onumuzde baba engeli var. Adam herseye karisiyor. Verme, etme, olmaz…. Karistigi kadar baksa isim ne de kolay olur…

Okumaya devam et

Uncategorized içinde yayınlandı | 3 Yorum

Geri sayim

Son 7 gun. Hicbir hazirlik yok. Cihan butun gece uyumadi. Pes ettim. Uykum var. Biberon mamasini almak istemiyor. Sut yetmiyor mu acaba? Yetmedigi kesin. Ek gida vaktimiz geldi de geciyor bile…

Uncategorized içinde yayınlandı | 4 Yorum

Digerkini unutmayin

Selam Arkadaslar

Aklimdayken hala bloguna giremeyenler icin yemek olayinida tasidim. Su anda her ikisine de yaziyorum.

http://matitecuisine.wordpress.com

Uncategorized içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Ne yazsamki…

Kim ne yazmis bilmiyorum😦 Aklimda olan bloglara pardon wordpress’e giriyorum. Subscribe yapiyorum. Ama sonra yazip yazmadiklarindan bi haber oluyorum. Birkac yeni blog gezdim, sansima hep turkce katliamli bloglar geldi. Adsiz olarak degilde ben olarak yorum biraktim. ‘w’ yerine ‘v’, ‘s’ yerine ‘sh’, ‘g’ yerine ‘q’, elimde degil sinir oluyorum ama…

Dun gece Vahapla yatak keyfimizde bana fazla internet hastasi oldugumu ima etti. Bende ona hak verdim. Ve bugun az internete girdim. Cihanla oyunlar oynadik. Cihancigim birkac gundur yuz ustu biraktigimizda kafasini tamamen kaldiriyor. Biliyorsunuz bizimkisi cok tembel. Simdi de yeni bir huy edinmis. Kendisini ileri geri salliyor, sonrasinda yuzustunden, sirtustune donuyor. Ve donus o donus bir daha poposunu bile kaldirmiyor…

Seviyorum ben oglumu.
Nihancigimin dedigi gibi liste yapmaya karar verdim. Boylelikle hicbirseyi unutmam. Hediye filan da yok. Kimse kusura bakmasin. Tek valiz zaten.

Bazi arakdaslarim sormuslar. Ozelliklle Ebyuuya :)) Once Paris yapacagim, Almanya’ya da giderim. Sonrasinda Adiyaman ( Vahap’in ailesi ), Gemlik ve Istanbul. Gemligi en sona birakma sebebim arkadaslarimin hepsinin nisanda vizeleri varmis. Hepsi mayis gibi Gemlik’e doneceklermis. Eee bende oyle uygun gordum. Ebruu hadi sende kalk Istanbul’a gel… Yemekler vaallaa benden :))

Ben yatar artik. Iyi gunler sizlere…
Yakinda ayni saat dilimlerinin insani oalcagiz🙂

Cihan’dan video. Fotograf makinemin karti kirildi. Yenisini alana kadar fotograflara ara verdim. Diger makineyi bilgisayara baglamaya cok usenir oldum.

Ve birde bu videoyu bugun facebook’ta izledim. Nette arastirma sonucu buldum. Inanilmaz bir sey. Herkes izlemeli. Kendimden utandim desem yeridir bazi konularda.
Uncategorized içinde yayınlandı | 4 Yorum

Bize Boyle N’oldu…

Cok sevimsiz buldum WP’i. Icimden yazmak bile gelmiyor bu aralar. Zamana ihtiyacim var. Vahap sana n’oluyor diyor. Seninki yasak degilki… Olur mu Vahap bey, arkaslarim yoksa ben napayim burayi. Bana onlar gerek.

Yasak bir sekilde kalkacak, icime doguyor.

 

Uncategorized içinde yayınlandı | 13 Yorum

Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Uncategorized içinde yayınlandı | Tagged | 1 Yorum

>Askimizi tazeledik Veee Cop evi kurtardik :))

>Aylincigimin yazisinin cocuk sonrasi evrelerinde yazdiklari gibi bir hal icindeydim son zamanlarda. Elimde olmadan en ufak bir seyde Vahap’a bagiriyorum, azarliyorum, sesimi yukseltiyorum. Birbirimize biraz soguk durdugumuzu farkettik. Klasik sen beni artik sevmiyorsun buhranlarindan sonra, dun gece ask anlasmasi imzaladik. Ben surekli sikayette bulunmayacagim. O da daha ilgili olacak🙂 Bugun canim kocacigim, biricik askim, efendim karicim seklindeydik🙂 Ben olayin dozunu arttirdim. Yatak odasini mumlarla donattim. Cihan’i da besigine attim, Vahap’in tek istedigi hayali yaptim! Dusundugunuz degil tabi, MASAJ! Bizimki masaji ccoookk sever bense hic sevmem. Her aksam bana yalvarir  ama ben yapmam🙂 Masaj salonuna da gondermiyorum, hep kizlar yapiyor diye. Bir ara bana teklif etti bende kabul ettim. Saatine 60 veriyordu :)) Bende ekmek parami kazaniyordum iste, bu ne bicim kadin demeyin🙂 Bahsis bile vermeyince bende isi biraktim. Restoranlarda bile 10’dan asagiya bahsis birakmayan adam bana gelince tik yok.
Neyse, cocukla romantizm doruklari ne kadar olabilir siz tahmin edin.
Sonra, yani aksama dogru, can slklntisindan napsam napsam derken, basementta 6 aydan beri biriken siseler aklima geldi. Asagida bir dag olmustu resmen onlari cop posetine koyayim. Vahapta en kisa zamanda recyle depoya goturur artik dedim dedim ama o nee!! Allahim, ne siselermis. Topla topla bitmediler bir turlu.

Ve sonuc…
Arkada da 2 poset daha var ama onlar gorunmuyor.

DSC01452

Bunlar da bira siseleri. Benim alkolle pek aram yok. Hepsii Vahap’in.
Ve tabi ben naptiimm :))

DSC01447

Ve buda gecenin son seyi, Cihan’imdan yeni bir video… Elim ve burnum cok gicik cikmis. Vahap’a sakin beni cekme dedim, ama yine cekmis. Sinirrr sey.

Uncategorized içinde yayınlandı | Tagged | 18 Yorum

>Bende mi bir hata var???

>Kafama takmamaya calisiyorum ama elimde degil surekli aklima geliyor. Su insanlari gercekten anlamiyorum. Insan tanimadigi bir insanin hakkinda neden ileri geri konusur.
Evet basima geldi.
Ben kendi halimde biriyim. Kimseye karismam etmem. Hem niye karisayimki ben oyle bir sekilde buyumedim. Vahap’in bir akrabasi ( benim yasimdaymis ) face’den benim fotograflara bakip bakip hakkimda ileri geri konusuyormus. Simdi bunu diyen diyecekki, tamam bu kadin kesin ciplak fotograflar koyuyor🙂 Valla yok oyle birsey son 6 ay hep cihan vardi zaten, he birde meshur yemeklerim🙂 Seviyorum. Ben buyum… Kendimide koyuyorum.
Gercekten kultur farki dedikleri olay varya cok dogru.  Oyle farkli ortamlarda yetismisizki, bana dogal gelen sey onlara anormal gelebiliyormus.
Vahap’in annesi gul kafasina takmasin, bunlar kiskancliklarndan yapiyorlar, demis. Bende ister istemez, iyide benim neyimi kiskaniyorlar. Eve kapanmisim cocuk bakiyorum.
Vahapta sanirim beni rahatlatmak icin olsa gerek, o adam hep kizlarini bana vermek istedi :)) Evettt cok rahatladim…
Ve ekledi, oyle deme, yasina gore fena degilsin. Aslinda ben caktirmiyorum ama karimla gurur duyuyorum dedim. Cocugu, evi, beni iyi kiviriyorsun, dedi. Tamam!! Itiraf ediyorum, coookk kabardim.
Dogru yaa, mutevaziliginde bir siniri var. EVET! ben bu isi iyi kivirdim. Ben ki isten hep kacmis bir insandim. Bulasik yikama siram geldiginde ikizlere para verip yaptirirdim. BIrkere bile mutfaga girmedim 17 yasima kadar. Annemin ve teyzemin durtmesiyle hep misafirlere cay doldurdum. Ve bir yigin ufleme pufleme. Asla cop dokmedim, asla camasir makinesini kurmadim. Nasil kurulur bile bilemedim. Evet ben boyle bir genc kizdim🙂 Ve bu oldum. Annem buraya geldiginde gordu ve inanamadi. Simdi 4 aileyi bile evimde agirlayabiliyorum. yemege.  Vahap’tan zerre kadar yardim gelmeden. Bunlar benim icin buyuk adimlar olmali. Ama oradakiler oyle degiller. Hep kadinsal gorevlerin icindeler. Bunlarla buyumusler. Ben onlari anlarken saygi duyarken elestirilmemeliydim.
Vahaplarin sulalesi asiret gibi. Cok taninirlar. Ben ki, yazlari askililarla sortlarla geciren biri olarak. Onlarin oraya gittigimde sanki yillardir o duzenin icindeymisim gibi oraya gore giyindim. Kendimden verme olarak gormedim. SAygi olarak gordum. Vahap’in annesinden olanlar cok iyiler. Ayni Vahap gibi hepsi. Ama o digerleri hep uveylik yapiyorlar.
Tamam, doktum rahatladim. Oraya gidince herkese hakettigi gibi davranacagim.
Vahap hep derki, cahil bir kisiye hakettiginden fazla deger verirsen kendini degersiz kilarsin.
Dogruymus…

| Tagged | 20 Yorum

>Bir Mimdir…

>

Umarim sorun cozulmustur. Bu arada amma commentaire aldim🙂 Megersem herkes fotograflarima bakip gidiyormus😉 Hehee
____

Aslinda ben Serpil’e ille de goster diye israr etmemisdim :)) Kabak benim de basima patladi. Konuyu anlamayanlara acayim, hirkezcikler, gelinlik fotograflarini koyacak, koymayan sisko olacak🙂
 Soylemem gerek, nisanda cok guzel olmusdum ama dugunde cookk kotu oldum. Gercekten benim vesvesem degil. Makyajini ben yapcam diye tutturan alaman kuzenimin birsey bildigini sandim. Ama benim gibi kara birseye once mor bi makyaj yapti :(( Sildirdim. Cok kotuydu. Sonra benim gibi anli acik birinin onundeki saclari alinmamaliydi, bunu soylememe ragmen kuafor anlamadi. Ama Turkiyedekiler cok guzel yapmislardi. Agzimi bile acmamisdim.

       .

Pariste sutudyoda cekim olayi yok. Boyle acik hava yerlerde cekiliyorsunuz
Bizim dugun bir restoranda oldu. Hep aile cevresi vardi. Tabi erkek tarafindan kimse yoktu🙂
Almanyadan gelenler, Paristekiler.
Dugun sonrasi, fotografcimiz kuzenlerimin arkadasiydi, Ozan abiden, bizi cekmesini istedim. Vahap herzamanki gibi kizardi🙂
Acik alanda cekiliyor, ama dugun araligin 21’inde oluyorsa gelinin isi biraz zor oluyor. Cunku ben donmaktan poz verememisdim. Birde herkes size bakiyor. Belkide tanimadigim bir suru korelinin bilgisayarinda benim fotografim var. Cunku hepsi benimle fotograf cektirmek istedi🙂
Burasi da Champs-elycées ( Sanzelize ) 

Eiffel Kulesi

Bu adamda bizi bedava bindirmek istedi🙂 Kendisi israr etti. Cok komikti. Sonra vahap kullandi. Ben bas bas bagirdim.

___

Fotograflari facebook hesabimdan asirdim. Kafama da takilmadi degil. Benim dugun DVD’im neredeeee!!!
___
| Tagged , | 33 Yorum